آخرین اخبار

فروش "آسمان زرد کم عمق" پررنگ شد/ گیشه 80 میلیون تومانی

11:47:25 1392/09/11


فروش فیلم سینمایی "آسمان زرد کم عمق" به کارگردانی بهرام توکلی در روزهای آخر هفته رشد صعودی پیدا کرد و با استقبال روبرو شد.

 این فیلم از 10 روز پیش روی پرده رفته است و به صورت تک سانس و در 9 سینمای تهران اکران شده است. "آسمان زرد کم عمق" که سرگروهی را هم در اختیار ندارد و به صورت آزاد روی پرده رفته تاکنون 80 میلیون تومان فروش داشته است.

فروش "آسمان زرد کم عمق" در اواخر هفته گذشته تا کنون رشد صعودی پیدا کرده  و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.ترانه علیدوستی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، سعید چنگیزیان و حمیدرضا آذرنگ بازیگران " آسمان زرد کم عمق" هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوج جوانی در مدتی کوتاه لحظات زندگی گذشته‌شان را مرور می‌کنند و این مرور خاطرات، زندگی حال‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

دیگر عوامل فیلم سینمایی "آسمان زرد کم عمق" عبارتند از مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، صدابرداران: محمود سماک باشی، رضا نظری، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، تدوین: بهرام دهقانی، تهیه‌کننده: سعید ملکان. 

توکلی کارگردانی فیلم‌های سینمایی "پابرهنه تا بهشت"، "پرسه در مه" و "اینجا بدون من" را در کارنامه دارد. پخش فیلم "آسمان زرد کم عمق" برعهده هدایت فیلم است.

 



.


خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی